Condițiile de Garanție se asigură în conformitate cu prevederile O.G nr .21/1992 republicată cu modificările și completările ulterioare (Legea nr. 37/2002 privind aprobarea O.G. nr. 58/2000 și Legea nr.322/2002 privind aprobarea O.U.G nr.146/2001 pentru modificarea și completarea O.G nr. 21/1992), H.G 394/1995 pentru produsele de folosință îndelungată și HG665/1995 pentru produsele care prezintă deficiențe de calitate.

Termenul de garanție decurge de la data facturii de vânzare aferente Certificatului de Garanție. Garanția se acordă prin repararea sau înlocuirea ansamblului sau subansamblului defect cu altul identic. Produsele pentru care se solicită reparație sau înlocuire în perioada de garanție vor fi prezentate în ambalajul original în care au fost livrate utilizatorului, cu toată documentația tehnică și accesoriile livrate, precum și o notă prin care se specifică defectul constatat.

Certificatul de garanție trebuie păstrat și trimis obligatoriu catre sediul BlueNote Communications S.A. din Iași, Str. Stejar, Nr. 18, împreună cu factura de cumpărare. 

Nu se acordă înlocuire sau reparație gratuită pentru produsele aflate în perioada de garanție în următoarele condiții:

  • Deteriorări și defecțiuni datorate transportului necorespunzător
  • Defecțiuni provocate de utilizator prin instalarea, utilizarea sau operarea greșită, prin nerespectarea instrucțiunilor de instalare și utilizare prevăzute de producător în documentația tehnică a produsului
  • Desigilarea produselor, ruperea etichetelor și intervenția altor persoane sau unități de Service neautorizate de către vânzător
  • Folosirea produselor pentru alte scopuri decât cele pentru care au fost concepute
  • Defecțiuni datorate alimentării electrice neconforme, supratensiunii din rețea, descărcărilor electrice și/sau opririlor/pornirilor repetate ale rețelei de alimentare cu energie electrică
  • Deteriorări de genul zgârieturilor, fisurilor, deformărilor mecanice sau rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunostința furnizorului în momentul recepției mărfii achiziționate 

SCADA-Shop (scada-shop.ro) și administratorul acestuia nu sunt răspunzători pentru daunele provocate aparatului de fenomenele naturale (trăsnet, inundație, cutremur etc), incendii, accidente, furt, precum și de neglijența în utilizare.

Garanția se acordă numai societății care a achiziționat produsul direct de la BlueNote Communications SA. Societatea BlueNote Communications SA nu este în niciun caz răspunzătoare în fața terților care vor fi achiziționat produsele prin distribuitori. Furnizorul nu răspunde de eventualele incompatibilități între produsele achiziționate de pe SCADA-Shop și aplicația / sistemul în care urmează a fi instalate.

Departamentul de Service va soluționa orice problemă apărută la produsele aflate în garanție, în termen de 30 de zile de la recepția produsului în unitatea Service din Iași, Str. Stejar, Nr. 18. Perioada de garanție se va prelungi cu termenul menționat în care produsul s-a aflat în reparație.

În cazul în care, datorită unor probleme de aprovizionare, furnizorul nu poate repara sau înlocui produsele defecte în perioada menționată, perioada de garanție se va prelungi cu numărul de zile cât produsele au fost reținute în Service.

Produsele reclamate în perioada de garanție și care nu pot fi reparate prin remedierea defectelor sau înlocuirea subansamblelor defecte, se înlocuiesc integral. Înlocuirea produselor reclamate în perioada de garanție se efectuează și în cazul unor defecțiuni repetate sau defectării subansamblelor care au fost deja înlocuite.

Restituirea contravalorii produsului se va face la cererea utilizatorului, în cazul unor defecțiuni repetate (cel puțin 3 defecte în prima jumatate a perioadei de garanție) sau în cazul defectării produsului care a fost deja înlocuit. Utilizatorul va suporta costurile oricărei solicitări nejustificate de acordare a garanției.