1. Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

Vă stăm la dispoziție în fiecare zi lucrătoare, în intervalul orar 9 - 17 pe Chat sau la numărul de telefon 0332409732, sau oricând, prin e-mail, la shop@bluenote.ro.

2. Sunt persoană fizică. Pot cumpăra?

Nu. Din păcate, SCADA-Shop.ro este destinat doar persoanelor juridice.

3. Reprezint o Instituție publică. Putem colabora?

Da. Suntem înrolați în SEAP și putem emite, la cerere, eFactura (B2G).

4. Cum pot căuta un anumit produs în magazin?

Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea dreaptă sus a site-ului (butonul lupă). Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.

5. Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În cadrul procesului de comandă aveți opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite, chiar dacă aceasta diferă de adresa sediului social al companiei Dvs.

6. Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.

7. Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați ăn cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.

8. Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Pentru a înregistra o comandă pe acest site este necesar să vă creați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.

9. Pot modifica o comandă lansată?

În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site, sau adresa de e-mail shop@bluenote.ro. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Stadiu comandă.

10. Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Stadiu comandă din contul Dvs. de client.

11. Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site, sau adresa de e-mail shop@bluenote.ro.